Markkinointi-suunnitelma

Valmis pohja yrityksesi menestykseen ja kasvuun

Markkinointisuunnitelma

Valitse alta sinulle sopiva vaihtoehto ja
liity yli 7000:n tilaajan joukkoon.

Yritykset & opiskelijat

Lataa tämä versio, jos käytät materiaalia oman (tai työnantajasi) yrityksen kehittämiseen. Tämä pohja on tarkoitettu myös yksittäisille opiskelijoille.

12,55 €

Sis. alv 25,5 %

Kouluttajat

Lataa tämä versio, jos hyödynnät materiaalia (tai jaat sitä eteenpäin) koulutuksissa tai tapahtumissa. Kertaostoksen käyttöoikeus on kouluttaja-/kurssikohtainen.

150,60 €

Sis. alv 25,5 %

Voit lukea vinkit pohjan täyttöön tietoiskusta:
Miten teen markkinointisuunnitelman?

  • Jyväskylän amk

    “Olemme hyödyntäneet HOW-TO-materiaaleja JAMKissa/Jyväskylän Yritystehtaalla Esihautomossa sekä Hautomossa, joissa opiskelijat voivat arvioida ja kehittää omaa liiketoimintaansa. Materiaalit ovat saaneet hyvän vastaanoton, eikä kukaan ole epäröinyt antaa yhteystietojaan lataamisen yhteydessä.”

    Riku Ojanperä

    KTM, lehtori (johtaminen), Jyväskylän amk, Liiketoiminta ja yrittäjyys

  • YritysVantaa

    “Hyödynnän pohjia omassa työssäni ja vinkkaan usein HOW-TO-materiaaleista yritysneuvonta-asiakkailleni, kun mietimme myynnin ja markkinoinnin suunnittelua.”

    Sari Söderlund

    Yritysneuvoja, YritysVantaa, Vantaan Uusyrityskeskus

  • Newco Helsinki

    “Olemme hyödyntäneet HOW-TO-materiaaleja NewCo Helsingin yritysneuvonnan tukena. Asiakkaat ovat olleet mielissään saadessaan kättäpidempää, joka vielä näyttääkin hyvältä.”

    Heli Vuoksimaa

    Yritysneuvoja, Helsingin kaupunki, NewCo Helsinki

  • Hämeen amk

    “HOW-TO-työkortit aktivoivat niin yrittäjän, opiskelijan kuin ohjaajankin näkemään, ajattelemaan, keskustelemaan, etsimään ja jäsentämään asiaankuuluvaa tietoa kuhunkin ilmiöön liittyen niin että suunnitelmat kannustavat ja johtavat välittömään käytännön kokeiluun ja tekemiseen.”

    Vesa Tuomela

    Lehtori, Liiketalous, Hämeen amk

  • Kide - kirjoituskoulu

    “Olemme yhtiökumppanini kanssa käyttäneet tätä tuotteistamispohjaa keväästä lähtien. Pohjan avittamina teimme bloggauskurssille mm. oman hissipuheen, mikä auttoi kurssin myymisessä paljon ja näkyi selvästi myös tuloksissa.”

    Mari Valkonen

    Kide – digiajan kirjoituskoulu

  • Liiketalouden opiskelija

    “Kiitos sarjasi materiaaleista: ne ovat olleet tosi selkeitä ja sisällöltään upeita. Opintojeni aikana ne ovat olleet yksi parhaista materiaaleista, jotka ovat olleet selkeitä ja erinomaisia apuvälineitä, joilla on ollut hyvä harjoitella.”

    Sari Yli-Hukka

    Opiskelija (liiketalous), Centria amk