Mitä sinne someen pitäisi laittaa?

Hyödynnä valmiit julkaisuideat.

Suunnittele ajoissa

Tarjoamme asiakkaillemme sosiaalisen median päivityspalvelua, joka sisältää mm. kanavastrategian, julkaisujen suunnittelun, asiakaspalvelun, tulosten seurannan ja kuukausiraportit.

Tämä ei kuitenkaan tarkoita ettetkö voisi tehdä päivityksiä myös itse.

Suunnittele julkaisut hyvin ja aikatauluta ne etukäteen. Aseta tavoitteet ja seuraa aktiivisesti tuloksia. Testaa erilaisia ideoita, kohderyhmiä ja julkaisupäiviä. Vain kokeilemalla huomaat, mikä toimii.

Lataa valmis somekalenteri

Esitäytetystä kalenterista löydät 35 valmista julkaisuideaa, joita voit vapaasti hyödyntää sosiaalisen median kanavissasi.

Tai suunnittele omasi

Dokumentin toiselta sivulta löydät tyhjän, valmiiksi teemoitetun kalenteripohjan, johon voit rakentaa oman suunnitelmasi. Pohjan voit täyttää koneella tai käsin.

Kalenterin teemat

Kalenteripohja on valmiiksi suunniteltu niin, että julkaisujen aiheet jakautuvat viiden eri teeman alle.

Postaukset joko

  • auttavat seuraajaa
  • rohkaisevat osallistumaan
  • viihdyttävät
  • tiedottavat tai
  • keskittyvät yrityksen brändiin

Sekoittamalla näitä viittä teemaa suunnitelmaasi, saat pidettyä sisällön monipuolisena ja kanavasi kiinnostavana.

Aseta somemarkkinoinnin tavoitteet ja seuraa tuloksia

Rakenna suunnitelma niin, että asetat tavoitteen jokaiselle julkaisulle tai tavoitteen per viikko/kuukausi, riippuen julkaisujen tiheydestä.

Tavoite voi olla liikenne sivustolle, liikenne kivijalkamyymälään, myynti, liidit, bränditietoisuus, asiakaskontaktit, tykkääjät, videon katselut tai seuraajat.

Voit merkitä tuloksetkin kalenteriin, jotta huomaat selkeämmin millaiset julkaisut toimivat ja suunnitella seuraavan kuukauden tulosten perusteella.

Tsemppiä suunnitteluun!

Mitä sinne someen pitäisi laittaa?

Lataa
somekalenteri

Liityt samalla HOW-TO-postilistalle ja saat silloin tällöin yrityksesi kehittämiseen liittyvää postia. Voit poistua listalta milloin vain.

Lisää luettavaa

Selaa HOW-TO-sarjan tietoiskuja

Kehitä yritystoimintaasi

Joko vierailit HOW-TO-sarjan pääsivulla?