Niku Creative

How-to

Hyvän ländärin rakennusvinkit

Mitä myyntisivulla pitäisi olla?

Käyttöliittymä, myynti, strategia

Mitä myyntisivulla pitäisi olla?

Kun asiakas ohjataan yrityksen pääsivuston sijaan suoraan tietylle alasivulle, tällaista sivua kutsutaan nimellä Landing Page. Nimen suora käännös on laskeutumissivu, mutta usein markkinoinnissa käytetään lempinimeä ländäri.

Laskeutumissivun tarkoitus on muuttaa kävijä liidiksi, eli saada kävijän yhteystiedot talteen. Hyvä ländäri toimii myös myyntitiimin tukena.

Millainen on hyvä myyntisivu?

Myyntisivua rakentaessa on huomioitava sekä ihmiset että hakukoneet. Sisällön rakenteen on palveltava molempia.

  1. Lähesty kävijää tuote edellä, älä yritys edellä.
  2. Poista sivustolta häiriötekijät, kuten toisaalle linkittävät menut.
  3. Nosta avaintieto mahdollisimman korkealle
  4. Esittele tuote havainnollisesti, lyhyesti ja loogisessa järjestyksessä.
  5. Miksi ostos kannattaa? ”Something about pain, something about pleasure.” Kerro miten tuote auttaa asiakasta.
  6. Perustele, miksi olet luotettava myyjä. Tyytyväiset asiakkaat toimivat todisteena.
  7. Aktivoi lopuksi haluttuun toimintoon (CTA, Call-to-Action): osto/yhteydenotto/sähköposti
  8. Tarjoa helppo yhteydenotto

Materiaalit

HOW-TO-materiaalipankkiin on tulossa mukava valikoima hyödyllisiä dokumentteja, jotka voit ladata itsellesi veloituksetta.

Materiaalit

Markkinointisuunnitelma

Vinkki! Pysy ajan tasalla seuraamalla Niku Creativen Facebook-sivua tai liittymällä postilistalle.

Liity nyt

How-To-sarjan tilaajiinSaat tiedon sähköpostiisi kun uutta materiaalia julkaistaan.